مجله دانلود موبايل
دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

دانلود بازی فکری فوق العاده The Lost City – اندروید

در بازی شهر گمشده The Lost City شما باید با فکر خود رمز و راز ها را حل کنید و شهری را که در دل جنگل و یا هر نقطه ای که در نقشه نشان داده نشده و پنهان است را اشکار سازید . داستان های زیادی در راه است و شما با استفاده از قوه ی تخیل خود باید شهر ها را تجسم کنید . این بازی دارای گرافیکی فوق العاده می باشد . این بازی مخصوص گوشی های اندروید ۲٫۱ به بالا می باشد که در ادامه ی مطلب سایت فردا موبایل می توانید دریافت نمایید .

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------

دانلود بازی موبایل بیلیارد Pool Star: Atlantic City – بازی جاوا 

مدتی است که بازی جاوا در سایت قرار نداده ایم ، اینک یک بازی پرطرفدار جاوا یعنی بیلیارد را قرار داده ایم . این بازی تحت عنوان Pool Star: Atlantic City که یک بازی بیلیارد فوق العاده با کیفیت خوب می باشد . برای قهرمانی راه طولانی در پیش دارید و برای رسیدن به قهرمانی باید تلاش زیادی کرده و با رقیبان حرفه ای روبه رو شوید . این بازی برای گوشی های دارای رزولوشن ۱۲۸×۱۶۰, ۱۷۶×۲۰۸, ۱۷۶×۲۲۰, ۲۴۰×۳۲۰, ۳۵۲×۴۱۶ پیکسل می باشد که در ادامه می توانید این بازی جاوا را دریافت نمایید .

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------

نرم افزار کاربردی کاهش مصرف باتری با Night Clock Pro v1.5 – اندروید

نرم افزار فوق العاده کاربردی Night Clock Pro v1.5 که بر روی میزان باتری گوشی شما نظارت کرده و کمک می کند تا شارژ باتری خود را برای مدت زمان بیشتری نگه دارید و در مصرف آن صرفه جویی نمایید . یک بار که شما شارژر را به گوشی موبایل متصل کنید نرم افزار در حالت Night Mode قرار گرفته و در نور تاریک پس زمینه و تاریخ و ساعت و میزان باتری را نیز نمایش می دهد و به این شکل چشم شما در تاریکی شب اذیت نمی شود و شارژ باتری هم برای مدت بیشتری دوام می آورد. همچنین با استفاده از این نرم افزار شما می توانید بفهمید گوشی شما به چند دقیقه دیگر احتیاج به شارژ دارد . این نرم افزار برای گوشی های اندروید ۲ به بالا می باشد که می توانید در ادامه دریافت نمایید .

 

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------

نرم افزار بهینه سازی مصرف باتری Smart Optimization Box Pro v1.0.0 – اندروید

دانلود نرم افزار فوق العاده کاربردی بهینه سازی مصرف باتری گوشی های اندرویدی و تبلت Smart Optimization Box Pro v1.0.0 که با گذاشتن توابع بهینه سازی پیشرفته در اختیار شما ، کمک می کند تا انرژی باتری بیشتری را در حالت آماده به کار داشته باشید . از جمله کارهایی که برای رسیدن به این نتیجه مورد استفاده قرار می گیرد می توان به آغاز خودکار حالت اکو برای کنترل میزان نور صفحه و همچنین پاکسازی فایل های موجود در کش گوشی اشاره نمود .این نرم افزار برای گوشی های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر می باشد که می توانید در ادامه دریافت نمایید .

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------

دانلود نرم افزار ویرایش متن Notepad : Star Note Pro v1.26 – اندروید 

نرم افزاری برای نمایش متون و همچنین انجام ویرایش ، نرم افزار Notepad – Star Note Pro v1.26 می باشد . با داشتن این اپلیکیشن از قابلیت هایی همچون ، ذخیره سازی پسورد ها ، سفارشی کردن پوسته متون، اضافه کردن صدا و تصویر به متن ها ، زمانبندی کردن برای تهیه پشتیبان، انتخاب تصویر های سفارشی برای پشت زمینه اشاره داشت . این نرم افزار برای گوشی های اندروید ۲٫۲ به بالا می باشد که در ادامه ی مطلب می توانید دریافت نمایید .

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------

دانلود بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده Dragon Eggs v1.0.1 – اندروید 

دانلود بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده Dragon Eggs v1.0.1 که در این بازی شما باید با فکر خود به جنگ اژدها رفته و جان آدمیان را نجات دهید . اکنون این وظیفه شماست که در برابر نیروزی فیزیکی اژدها ، از نیروی فکر و دانش خود استفاده کنید تا به نجات جان آدمیان بیانجامد . هدف در این بازی ، چیدن درست ۵ تراشه ای که در دست دارید به صورت های افقی و عمودی است ، اژدها نیز تخم های خود را از دسترس شما پنهان خواهد کرد . این بازی برای گوشی های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۲ به بالا می باشد که می توانید در ادامه ی مطلب دریافت نمایید .

 

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------


نرم افزار تبدیل عکس ها به مینیاتور با Awesome Miniature Pro v3.2 – اندروید

با استفاده از نرم افزار فوق العاده تبدیل عکس به مینیاتور Awesome Miniature Pro v3.2 شما قادر خواهید بود عکس های خود را با افکت های خاص به مینیاتور تبدیل کند و شما در کمتر از چند ثانیه خواهید توانست تصاویری همانند فیلم ها بسازید…! با این نرم افزار اندروید خواهید توانست عکس هایی به بزرگی ۲۰۴۸ پیکسل را وارد کرده و از افکت های مختلف برای زیبا تر سازی آنها استفاده کنید . این نرم افزار برای گوشی های اندروید ۲٫۲ به بالا می باشد .

 

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------

نرم افزار تقویت انتن دهی گوشی های اندرویدی با Signal Booster Pro v1.31 

دانلود نرم افزار Signal Booster Pro v1.31 یکی از نرم افزار های کاربردی برای تقویت سیگنال و آنتن دهی گوشی اندرویدی شما می باشد .  شما می توانید با استفاده از تکنولوژی پیچیده ، ارتباط گوشی خود را با نزدیکترین و مرتفع ترین برج سرویس دهنده موبایل برقرار کنید. این نرم افزار به شما کمک می کند که در مکان ها بسته آنتن دهی و قدرت سیگنال بهتری داشته باشید. این نرم افزار برای گوشی های دارای  سیستم عامل آندروید ۲٫۲ به بالا می باشد.

 

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------

 

دانلود مستقیم نرم افزار Google+ v1.0 برای آیفون و آیپاد تاچ

این نرم افزار بسیار سودمند برای کاربران عزیز قرار دادیم که چندان احتیاج به توضیح ندارد و در زیز می توانید مروری بر قابلیت های آن داشته باشید . این نرم افزار را برای گوشی های آیفون و آیپاد تاچ می توانید در ادامه ی مطلب در سایت فردا موبایل دریافت نمایید .

 

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم